درباره مهاجرت به پرتغال چقدر می دونید؟

خب دیگه الان خیلی هاتون من رو میشناسید. من صادق هستم. اینجا در باره خودم نوشتم و گفتم که چرا این وبلاگ رو راه اندازی کردم. خیلی ها از من می پرسند الان که شما می خوای درباره مهاجرت به اروپا بنویسی و تجربه هاتو به اشتراک بذاری خودت به کدوم کشور اروپایی مهاجرت کردی. اینجا می خوام در مورد مهاجرت به پرتغال صحبت کنم. کشوری که من به اونجا مهاجرت کردم و چند سالی هست که اینجا زندگی می کنم

کشور پرتغال چشور کشوری است؟

خیلی از دوستان و آشنایان از من می پرسند که چرا کشور پرتغال رو انتخاب کردم. البته باید بگم که انتخاب کشور پرتغال یک تصمیم خانوادگی بود و من هم همراه خانواده به این کشور اومدم و الان اینجا زندگی می کنم.

مهاجرت به پرتغال,اقامت پرتغال
کشور پرتغال ، سرزمین آب و آفتاب

کشور پرتغال یک کشور چهار فصل گرم سیری با آب و هوای بسیار شبیه ایران است. شما اینجا می توانید دقیقا بهار ، تابستون ، پاییز و زمستون رو لمس کنید. خیلی ها که با اروپا آشنایی دارن می دونن اکثر کشورهای این قاره از این نظم فصل ها برخوردار نیستند

این مساله در انتخاب ما تاثیر بسیار زیادی داشت. از طرف دیگه فرهنگ مردم پرتغال بود که باز هم به ما خیلی تشابه داره. اینها مردمان خونگرم و مهمان نوازی هستند و بر عکس خیلی از اروپایی ها از ارتباط برقرار کردن با شما لذت می برند. این مساله هم برای پدر و مادر من خیلی مهم بود. اینجا اکثرا انگلیسی هم صحبت می شه که خودش یک امتیاز بزرگ محسوب می شه.

روشهای مهاجرت به پرتغال

خیلی ها بعد از اینکه تعریفهای من رو در خصوص کشور پرتغال می شوند علاقه مند می شن که بدونن از چه روشهایی می شه به کشور پرتغال مهاجرت کرد. کشور پرتغال تقریبا برای همه افرادی که قصد مهاجرت دارند یک روش مخصوص به تصویب رسونده.

یک سری روشهای برای سرمایه گذارها مناسب هستند یک سری برای کسانی که در ایران سابقه شرکت داری داشتند و یک روش هم وجود داره برای افراد بازنشسته که در آمد ثابت دارند من اینجا خیلی خلاصه این روشها رو معرفی می کنم اما به شما قول می دم که در فرصت مناسب هر کدوم رو به طور کامل معرفی کنم.

خرید ملک در پرتغال

مهاجرت به پرتغال با خرید ملک

یکی از بهترین روشهایی که می شه با اون به پرتغال مهاجرت کرد خرید ملک در این کشور هست. مهاجرت به پرتغال با خرید ملک یکی از سریع ترین روشهایی هست که در دسترسه همین طور شما در این روش اطمینان دارید که حتما میتونید به گرفتن اقامت پرتغال فکر کنید

در این روش مبلغ های مختلفی وجود داره از جمله 280 و 350 و 500 هزار یورو که هر کدوم شرایط مخصوص به خودشون رو دارن و مناطقشون هم مختلف هست.

مهاجرت به پرتغال با ثبت شرکت

این روش مخصوص کسایی هست که قبلا در ایران یک کسب و کاری داشتن و واون رو اداره می کردن. در این مورد باید یک نکته خیلی مهم رو به شما بگم و اون اینه که هرگز شرکت کاغذی و فرمالیته ثبت نکنید! اگر واقعا در اون زمینه کار کردید و تخصص دارید این کار رو انجام بدید.

ممکنه که ثبت شرکت راهی برای گرفتن اقامت پرتغال و مهاجرت به پرتغال برای شما باشه اما این تازه شروع خیلی از مصیبت هاست. به من اعتماد کنید.

اقامت خود حمایتی پرتغال

این روش مخصوص بازنشسته هاست. کسانی که یک حقوق ثابت دریافت می کنند و رسما بازنشته هستند. البته کسایی که درآمد ثابت از اجاره ملک یا سود بانکی و اینها هم دارند می تونن اقدام کنن. در این روش متقاضی باید اثبات کنه که ماهانه مقدار مشخصی در آمد داره و می تونه با اون زندگیش رو در کشور پرتغال ساپورت کنه.

این مواردی که گفتم مهم ترین روشهای مهاجرت به پرتغال بودند. در آینده نزدیک در مورد هر کدوم از این روشها بیشتر توضیح میدم. مساله مهمی که باید در نظر بگیرید اینه که ما از طریق روش خرید ملک به پرتغال مهاجرت کردیم و به همین خاطر من در این خصوص اطلاعات خیلی بیشتری دارم که بزودی با شما در میون خواهم گذاشت.

یک مساله ای اخیرا در مورد اون نوشتم بحث انتخاب وکیل مهاجرت و موسسه مهاجرتی هست شما می تونید درمقاله زیر در این خصوص بیشتر بخونید:

مساله مهم ، انتخاب وکیل مهاجرت متخصص

مشتکرم از اینکه این مطلب رو خوندید.

یک پاسخ برای “درباره مهاجرت به پرتغال چقدر می دونید؟”.

  1. […] من در مقاله در مورد مهاجرت به پرتغال چی می دونید در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال صحبت کردم که اگر دوست […]

    لایک

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید