مساله مهم ، انتخاب دفتر مهاجرتی متخصص

قبل از اینکه وارد بحث های مربوط به مهاجرت به پرتغال و خیلی از مسائل دیگه بشم حتما ضروریه که در خصوص مساله انتخاب دفتر مهاجرتی مطمئن با شما دوستان صحبت کنم.

البته من در مقاله در مورد مهاجرت به پرتغال چی می دونید در مورد روشهای مهاجرت به پرتغال صحبت کردم که اگر دوست داشتید می تونید مطالعه کنید.

ببینید باید با واقعیت کنار بیایید بدون وکیل مهاجرت متخصص واقعا یک تصمیم مهاجرتی محکوم به شکست هست. اگر شما به یک دفتر مهاجرتی متخصص مراجعه کنید ، این افراد در خصوص مسائل مهاجرتی سالها و سالها تجربه دارند و اصلا درسش را خوانده اند. پس در نتیجه از من و شما که چند وقت است داریم از منابع پراکنده در خصوص مهاجرت تحقیق می کنیم بیشتر می دانند و شانس موفقیت بیشتری برای ما خواهند داشت.

انتخاب دفتر مهاجرتی متخصص

اما چطور یک دفتر مهاجرتی متخصص و مطمئن را انتخاب کنیم؟ این سوال خیلی خوبی هست. به چه چیزایی باید توجه کنیم تا بتونیم اطمینان داشته باشیم که انتخاب درستی کردیم؟

یک وکیل مهاجرت متخصص و معتبر کسی است که منافع شما را قبل از هر چیز ارجحیت می دهد و این مساله در کانون توجه اوست. من و خانواده ام حقیقتا در این مورد مشکل داشتیم کلی تبلیغات رنگارنگ در اینترنت و تلویزیون بود اما واقعا به کدام یکی می تونستیم اطمینان کنیم؟

ما چاره ای نداشتیم که خودمون دست به تحقیق و جستجو بزنیم تا بتونیم بهترین وکیل مهاجرت تهران رو پیدا کنیم و با اونها قرارداد ببندیم. ما با توجه به تجارب بقیه هم می دونستی که اقدام کردن بدون اینکه رو در دروی وکیل خودمون بشینیم و به شخصه اون رو ببینیم اشتباه محض هست.

معیارهای انتخاب دفتر مهاجرتی متخصص

در انتخاب وکیل مهاجرت چند معیار وجود داره که باید خیلی در خصوص اونها دقت کنید.

اولین مساله این هست که طرف مقابل شما حتما وکیل دادگستری باشه یعنی اینکه بتونید اسم اون رو در سایت کانون وکلای دادگستری پیدا کنید. این موضوع از لحاظ حرفه ای خیلی اهمیت داره و مهم هست.

دومین مساله این هست که شما وقتی به جلسه مشاوره میرید مستقیم جلوی همین وکیل بشینید و افراد عادی که اسمشون رو گذاشتن کارشناسبه شما مشاوره ندن. مستقیما با خود وکیلی صحبت کنید که قبلا هویتش رو چک کردید.

مساله اینه که توجه داشته باشید که وکیل مهاجرتی که میخواید باهاش کار کنید کاملا بی طرف باشه و منافع شما براش مهم باشه. فقط نخواهد با شما یک قرارداد ببنده و بقیه ماجرا هیچ!

اینها مسائل خیلی مهمی هستن که باید بهشون توجه کنید. باز من در آینده در خصوص انتخاب دفتر مهاجرتی متخصص بیشتر می نویسم تا شما بتونید تصمیم درست تری بگیرید.

اگر شما هم میخواهید یک وکیل مهاجرت متخصص انتخاب کنید و خیالتان از همه بابت راحت باشد می تونید به سایت وکلای مهاجرت ایران که لینکش را اینجا می گذارم مراجعه کنید:

https://iilaw.net/

4 پاسخ به “مساله مهم ، انتخاب دفتر مهاجرتی متخصص”.

  1. […] مساله مهم ، انتخاب وکیل مهاجرت متخصص […]

    لایک

  2. […] شانس ویزا یا مهاجرت و این فقط وجه پرداختی شماست که برمی گرد آوری شده از طرف Sadegham WordPressد و راهکاری برای اقدام مجدد برای مهاجرت نخواهید داشت. […]

    لایک

  3. […] سوابق مدیر موسسه: sadegham.wordpress.com در صورتی که مدیر موسسهای ادعا میکند که به عنوان نمونه […]

    لایک

  4. […] به کشورهای دیگر است و در نتیجه گرفتن اقامت اروپا بازدید اینترنتی از سایت Sadegham WordPress طریق تحصیل روشی بسیار ایده آل برای عموم مردم به حساب […]

    لایک

بیان دیدگاه

طراحی یک سایت مانند این با استفاده از WordPress.com
شروع کنید